söndagsfika på slottsträdgårdens café

om ni är i malmö kan jag rekommendera ett besök på slottsträdgårdens café. men eftersom de inte har sittplatser inomhus måste ni har vädret på er sida! jag var där med min mama och min bror för några veckor sedan och då såg det ut så här:



Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, våren och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till söndagsfika på slottsträdgårdens café

  1. Alina skriver:

    Ser megamysigt ut! Kommer jag till Malmö nångång får du fika där med mig! :)

Kommentera

