Dalí

Motivet på mitt favoritvykort just nu.

Det här inlägget postades i favoriter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dalí

  1. Ingrid skriver:

    Vilken fin blogg du har!
    Och hållit den hemlig har du gjort! :)

    • Tiggerific skriver:

      Tack :-) Men jag tycker själv att headern är för bedrövlig. Jo, du vet, lite hemligheter måste jag ha… och så ville jag se om det var nåt för mig!

  2. Karin skriver:

    Ett vakandes öga! Eller det onda ögat? ;-)

Kommentera

