Time flies

Idag tar min tredje vecka här slut. Tiden går så fort!

Å ena sidan känns det som att jag nyss kom hit. Som om det var igår jag steg av tåget den där molngråa måndagsmorgonen, nästan ett dygn försenad. Och med kartan i handen något nervöst började leta mig fram medan duggregnet föll från en himmel med lågt i tak.

Å andra sidan känns det som att jag varit här i evigheter. Mina rutiner har börjat falla på plats. Frukost, lunchlådor, matinköp, tvätt och träning, same same men ändå inte eftersom jag är i Norrland.

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Time flies

  1. Ping: Det som går och går men aldrig kommer till dörren |

Kommentera

