Afternoon tea

Där jag befinner mig finns ett slott som heter Fjällnäs. Förutom att det är en väldigt vacker vit träbyggnad med många tinnar och torn och ett ärggrönt tak så kan man gå dit och äta afternoon tea. Det gjorde jag och mina päron när de var här och hälsade på!

Splendif

Vi hade också möjligheten att få komma in och titta i en av de sviter som finns på Fjällnäs. Slottet är nämligen även ett hotell!

Sviten som vi tittade på var fantastisk! Alla rummen i den, till och med toaletterna! hade såna där fönster med ”tak” på. Trappan var en annan väldigt fin del av inredningen. När jag gick i den kände jag hur trappstegen liksom lutade in mot mitten…

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, utflykter och äventyr och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Afternoon tea

  1. vonskareng skriver:

    det där såg underbart gott ut!!

  2. Ping: 2010 juni-augusti |

Kommentera

