Tomorrow, when the war began

En gråtrist måndag blir å-hå-så-mycket-bättre när jag får reda på att en av mina favoritböcker har blivit film! Titta på trailen vetja:

Tyvärr kan jag inte hitta någon information om att den kommer visas i Sverige, men jag hoppashoppashoppas. Och är samtidigt lite rädd för att de ska ha förstört boken totalt.Risken finns, men som tur är verkar John Marsden (författaren) vara inblandad. Har du inte läst böckerna är det dax att göra det nu!

Det här inlägget postades i böcker, favoriter, film och tv-serier och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tomorrow, when the war began

  1. Eva skriver:

    Åh!!! Ge mig en vecka ledigt så att jag kan sluka de böckerna igen!!! Frågan är om jag vill se filmen…

  2. Eva skriver:

    Jo jag måste se filmen! Nu har jag sett trailern!!

  3. Ingrid Bergman skriver:

    Hihi!
    Jag vill också se den!!

Kommentera

