Bye bye Jiellevárri, Norrland och mini-LA

Så kom den då tillsist, hemresedagen. Väskan är packad och boendet är urstädat, den sista maten uppäten.

Jag tycker det är en märklig känsla att det är dax att åka söder över igen, jag har hunnit rota mig lite här och med alla nya upplevelser och vänner så känns det nästan som att jag bor här på riktigt! De två sommarmånaderna som jag har varit här har bjudit på så mycket spännande nya saker och roliga äventyr, att vardagen i gamla hemstaden nog i början kommer kännas lite trist. Men så är det alltid när jag har varit ute och rest.

Det här inlägget postades i tankar för dagen, utflykter och äventyr och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bye bye Jiellevárri, Norrland och mini-LA

  1. Ping: 2010 juni-augusti |

Kommentera

