Sthlm i mitt <3

När jag var liten tyckte jag att onsdagar var den bästa tidningsdagen, för då kom TV-tidningen! Numera gillar jag väl egentligen hela tidningen, och framförallt att den faktiskt har kommit… Fast fredags-, lördags- och söndagsupplagorna är väl i och för sig lite favoriserade, nu när jag tänker efter!

Jo, så här var det fram till någon gång innan sommaren. Sedan kom nämligen en ny liten notis att fånga mitt intresse. På baksidan av kulturen bidrar nämligen allehanda medarbetare med sina vardagsfunderingar 6 dagar i veckan, lite ungefär som P1:s Tankar för dagen, fast i tryckt form. Vi tittar lite på några som jag har klippt ut under sommaren:

Tryck på fotona för att få dem större, om det är svårt att läsa texten!

Det här inlägget postades i favoriter, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

