Sunday

Med en trött hjärna och en ännu tröttare kropp är jag nu hemma efter 5 intensiva dagar i Mellansverige. Jag har mött nya människor, nya platser, nya utmaningar och hösten. Jag tror att den kanske är här för att stanna nu?

Nä, nu är det på sin plats att avsluta den här veckan med en kanelbulle.

Ps. Jag tycker ni kommenterat dåligt! Ds.

Det här inlägget postades i tankar för dagen, utflykter och äventyr och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sunday

  1. InaFina skriver:

    Jag sög ur det sista av sommaren genom att sola på Elsas balkong idag, och jag gör mitt bästa för att förneka att hösten är på ingång!

Kommentera

