Skakar av mig kräkkänslorna och går framåt

och på vägen framåt hittade jag på DN:s nya modeblogg, och på den en länk till den här söta bloggen som visar streetstyle på äldre människor! Ta en titt vetja.

Det här inlägget postades i tankar för dagen, ur andras perspektiv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Skakar av mig kräkkänslorna och går framåt

  1. Eva skriver:

    Vilka härliga bilder! En sådan tant ska jag bli :-)
    Puss!

  2. Alina skriver:

    Men alltså, ÅH, vad fint!!

  3. Timotej skriver:

    Fy vad coolt! Den skall jag verkligen titta in på.

  4. Malin skriver:

    Vilka härliga bilder! tack för tipset

  5. elin-alice skriver:

    hittade också den där länken på dn. så sött!

  6. Sofia in London skriver:

    haha åh va gulligt! old people rocks!!

Kommentera

