Efter regn kommer solsken… eller efter slit kommer ledighet

De 1926 orden är genompratade på ett seminarium igår, hur det gick med det + paperet får jag förhoppningsvis reda på i slutet av veckan, och idag väntar grupparbete med storstadsgruppen om Linköpingsprojektet.

Och imorgon väntar några lediga dagar!
Så fantastiskt skönt.

Att sen solen skiner, himlen är blå och termometern bara visar ett par plusgrader, det är bara grädde på moset eller ”the maraschino cherry on top”

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Efter regn kommer solsken… eller efter slit kommer ledighet

  1. Sandra Ajax skriver:

    Lediga dagar är man värd efter att ha kämpat med tenta, inlämningsuppgift eller liknande :) jag har min nästa föreläsning först på fredag!

    Svar: Jag har ju klarat mig utan en smartphone hittills, men jag är bra sugen på en och tror att det kan förenkla livet genom att kunna se tågtider, kartor, öppettider, mail vart man än är :) Jag har hört att den vita troligtvis börjar säljas i januari 2011 (men den har inte börjat tillverkas än och det dröjer nog tills Sverige får den).

    Nagellacket är nr 172 från Depend!

  2. Sandra Ajax skriver:

    Jag fick ett par lediga dagar eftersom resten av klassen fixar med grupparbeten i en kurs som jag redan läst :)

    Härligt att du ser slingorna, så att det inte är jag som inbillar mig ;) Tycker det är himla kul att de sitter kvar!

  3. Ping: 2010 september-december |

Kommentera

