Nu behövs det mycket färg, sa jag.

Igår var jag på ett otroligt efterlängtat frisörbesök. Förutom att få lite styr på kalufsen så sa jag till min frisör när jag klev innanför dörren ”Nu behövs det mycket färg!” Varpå det sedan visar sig att jo, det tycker han med att det gör! Och mycket färg blev det minsann.
Jag har inte haft en sån här intensivt röd-orange hårfärg innan, and I loooove it!

Det här inlägget postades i de små sakerna, favoriter, höst och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nu behövs det mycket färg, sa jag.

  1. Sofia i London skriver:

    så fint med rött hår!

  2. Alina skriver:

    Åhåhåh! Det ser hur fint ut som helst!! Jag vill se en ”hel” bild också! :)
    Hatten jag köpte idag fanns i olika storlekar. Provade först en utan att titta och tyckte den var lite väl stor. När jag hängde tillbaka den såg jag att det stod large på den, och att det fanns medium också. Perfekt! Så ge inte upp. :P

  3. Sandra Ajax skriver:

    Åh, så himla fint!

    Svar: Jag drömmer om och planerar för ett par veckor i San Francisco kommande sommar! Blir alltså engelska då ;) jag tycker det är jobbigt att prata, men vet att det är bra/viktigt att kunna, så hur läskigt det än kommer vara i början kommer jag göra mig själv världens tjänst som åker!

  4. måste säga att det ser galant fint ut! du lyser nog upp varenda vinterpromenad om någon månad. kram!

Kommentera

