Godkänd!

Vet ni vad? De där 1926 orden jag skrev för ett par veckor sedan, de är godkända nu!
Så mitt i all den stress jag nu befinner mig i, tog jag mig lite tid att dansa en glädjedans för att det känns så skönt.

Det är nämligen inte bara papret som är godkänt, utan hela kursen!!! Wiiee!

Det här inlägget postades i det dagliga slitet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Godkänd!

  1. Alina skriver:

    Men du, Gud vad skönt!! GRATTIS!

  2. felicia skriver:

    Grattis! Fy vad skönt det är när man klarar en kurs. Då ska man fira ordentligt!

Kommentera

