Brukar ni titta på julkalendern?

Tittar ni på årets? Hotell Gyllene Knorren? Jag tittar och tycker för det mesta om vad jag ser. Men, nej, det är ingen all-time-favorite, inte! Återkommer med dem.

Det här inlägget postades i film och tv-serier, julen, vinter och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Brukar ni titta på julkalendern?

  1. nä, jag har inte sett något på julkalendern i år, brukar kika annars! är så trött nu på morgnarna ;)

  2. Alina skriver:

    Men åh, klart man ser julkalendern! Jag har bestämt att jag inte ska vara det minsta kräsen när det gäller julkalendern. Så varje år tycker jag faktiskt den är bra, man måste bara sänka ribban lite. :) Men i år är den riktigt, riktigt mysig tycker jag! Yeah!

    Såg du min musikallista? Jag tänkte igår att jag skulle skriva om alla musikaler jag sett, och sen så läste jag din kommentar. hehe. Vi tänker som en. :P

Kommentera

