Jul i Kapernaum, Mysteriet på Greveholm och Pelle Svanslös

Här är mina favoritjulkalendrar, utan inbördes ordning (och jag har säkert glömt någon)


Här kan man se alla avsnitten.

Vilka är era favoriter?

Det här inlägget postades i favoriter, film och tv-serier och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jul i Kapernaum, Mysteriet på Greveholm och Pelle Svanslös

  1. Alina skriver:

    Jag älskade, älskade, älskade Jul i Kapernaum. Jag var nog lite småförälskad i både Amanda och Viktor (visst hette han så?). Jag tvingade alltid min lillasyrra att leka att vi var dom två ute på äventyr. Hon fick alltid vara Viktor, klart jag skulle vara tjejen. Jag gillade att bestämma!
    Sen gillade jag såklart Mysteriet på Greveholm, men den var inte i samma klass som Kapernaum. :) Och så den med julsakerna, vad hette den? Den var också bra!

  2. elin-alice skriver:

    jag har just samma favoriter som du! fast i den ordningen som du lagt klippen, för jul i kapernaum är något alldeles extra.

  3. Ping: 2010 september-december |

Kommentera

