Slutpresentation, check!

Igår presenterade jag och min grupp vårt storstadsprojekt. Det var nervöst och skakigt innan, men när vi väl började gick det riktigt bra! Vi fick dessutom konstruktiv feedback, både positiv och negativ, och det gjorde presentationen och allt hårt arbete tusen gånger lättare. För storstadsprojektet är anledningen till den senaste tidens sparsamma bloggande här. Men nu ska jag förhoppningsvis få lite mer tid till roligheter!

Idag har det också varit presentationer, men då har jag bara kunnat sitta och lyssna och ta det lugnt och titta på det massiva snöfallet utanför fönstret. Nu har jag nästan jullov, det är bara en uppsats som ska skrivas klart och lämnas in, och det kan jag inte komma ihåg när jag hade senast. Det är så himla fint och skönt och knäppt att vara nästan ledig.

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, tankar för dagen, vinter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Slutpresentation, check!

  1. Ping: 2010 september-december |

Kommentera

