Hej-då-fika part I

Förra torsdagen, innan jag lämnat Sverige, gick jag i det här fina vädret in till stan för en hej-då-fika med en vän. Men eftersom jag hade så mycket att göra i slutet av förra veckan, får ni se detta först nu.
Vi gick hit, till ett av hemstadens mysigaste fik, om ni frågar mig!

Min vän valde en räkmacka, som till och med jag som inte är så förtjust i räkor hade kunnat tänka mig.
Jag passade istället på att äta en semla, eftersom jag inte är i Sverige när det är dax för Fettisdagen! Den var finfin.

Och vad gäller hur jag har det här i Holland, så får ni se mer av det imon eller så. För nu är jag sömnig!

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hej-då-fika part I

  1. Ping: Hej-då-fika part II |

  2. Ping: 2011, januari – mars. |

Kommentera

