Ögonblick

Nu ska ni få se några ögonblick från de senaste dagarna.
Det här ser jag när jag tittar ut genom mitt fönster.
Och om jag lyfter blicken en smula ser det ut så här.
Igår sken solen, och då gick jag förbi det här mystiska trädet,

de här söta violerna
och den här gigantiska vassen.
Den här filuren såg jag också.
Och sen måste man ju äta med! Blev överlycklig när jag lyckades hitta kalkonpålägg och färsk ananas på affärn. Och så var det med det!

Det här inlägget postades i holland, påhitt, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ögonblick

  1. Ingrid skriver:

    Vilka fina bilder!
    Njut av ny utsikt och en intressant stad! Lyssna på Jump med Van Halen och få in ännu ett gung. Jag tänker på dig Malan!

  2. Eva skriver:

    Åh vad fint med lite gröna växter och blommor!
    Roligt att få se din utsikt!
    Puss!
    M

Kommentera

