Hej-då-Sverige-partyt

Nu är det snart 2 veckor sedan jag lämnade vårt avlånga land. Strax innan det ställde jag och en vän till med hej-då-fest. (Det var också delvis födelsedagsfest eftersom vi båda fyller år i januari). Det såg ut så här:
Vi började kvällen med kakor, te och kaffe.
Det fanns dubbla citronkakor,
drömtårta
och även hallonmuffins med halloncreamcheese på toppen samt chokladbollar. Vi var väl en 15-18 stycken som satt och snackade och lyssnade på musik.
Senare på kvällen gick vi över till alkoholhaltiga drycker istället. Här är jag och min Strawberry Daquiri, den var rysligt söt. När klockan började närma sig midnatt begav vi oss in till stan för dans! Efter många dansfyllda timmar kom jag hem vid fyra-snåret, trött men glad och med bästa minnena att ta med mig i hjärtat, vart jag än går.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, holland, påhitt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hej-då-Sverige-partyt

  1. Ping: 2011, januari – mars. |

Kommentera

