Stekpannor och spatial-behaviour-plugg

Idag
har jag använt min nya stekpanna för första gången
och det gjorde att jag fick sån här god lunch.
Vädret är inte mycket att hurra för idag, jag har varit ute i det och tittat ut på det.
Till sist har jag även läst ikapp lite skolpapper.

Men nu får det vara nog med det, för nu ska jag på middag! Trevlig lördagskväll på er!

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Stekpannor och spatial-behaviour-plugg

  1. Ingrid skriver:

    Kämpa på! Och åh så gott din mat såg ut! :)
    Jag tänker och saknar dig ditt gamla skrälle! :)

  2. svar: åh! bra idé. en bloggutvärdering om mitt första år ska jag absolut ha i tankarna. bra tips! hoppas du får en fin fin fin fin fin måndag!

  3. Alina skriver:

    Jag har också en sån bricka. Ikea va? :)

Kommentera

