TGIF

Det här har varit en lång vecka.

Skolan är mer krävande för mig här, och det blir inte så mycket tid över att göra andra saker på, tiden har mest gått åt till mat och sömn. I alla fall den här veckan, men jag vet att när jag vant mig vid tempot och sånt, då kommer det gå lättare. Och då blir det även mer tid till annat.

Men strunt i skolan, för nu är det nästan helg och det ska bli så fint. Jag ska iväg på äventyr och det ska bli toppen med miljöombyte! Jag ska träffa fina människor och skratta mycket och försöka slappna av, och sen ska jag jobba också.

Så därför tar jag bloggsemester den här helgen. Vi hörs nästa vecka!

Så här såg det ut en solig tisdag förra veckan, runt hörnet från där jag bor.

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, holland, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

