Omväxling förnöjer

Bloggen behövde matcha min nuvarande plats lite bättre, tyckte jag. Så därför krävdes det lite förändring.

Från:

Till:

Vad tycks?

Pssstt: jag har uppdaterat lite här också!

Det här inlägget postades i holland, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Omväxling förnöjer

  1. Eva skriver:

    Snitsig ny stil!
    Härligt foto också! Var är det taget? Östersjön eller Vänern?
    Puss!
    Mummi

    • Tiggerific skriver:

      Tack! Jag är riktigt nöjd med både header och det andra fotot :-) Fotot i headern är taget utanför Kirunas stadshus i juni förra året och fotot på Om-sidan är taget på Midsommar förra året, så japp, det är Vänern!

  2. Karin skriver:

    Ojoj! Snyggt Malin!
    Jag gillar’t!

Kommentera

