Mini-Diana

För ett par veckor sedan var jag hembjuden på middag hos en kompis. Och även om jag älskar att fota mat, folk som lagar mat och allt runt omkring, så var det den här gången nåt helt annat som fångade mitt avtryckarfingers uppmärksamhet. Nämligen det här:

Världens sötaste lilla Diana-kamera!
Den var bara lite högre än min tumme.
Och den fick nästan plats i min handflata.

Vi tog ett gäng foton med den, så nu väntar vi med spänning på hur bilderna blev!

Det här inlägget postades i de små sakerna, favoriter, holland, påhitt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mini-Diana

  1. Ingrid skriver:

    Otroligt vacker kamera! :)

Kommentera

