courage

Idag är jag ute på äventyr, vad det är för nåt får ni veta en annan dag. Men tills dess bjuder jag på lite visdomsord.

Jag har tänkt en del på mod på sista tiden, så därför tyckte jag att detta citatet var mycket passande. För det är verkligen så det är. Mod måste inte vara ”grand gestures”, det kan likaväl vara den där beslutsamma viskningen ut i kvällens mörker innan man ska sova.

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till courage

  1. Alina skriver:

    Så himla sant!!

  2. Gun skriver:

    Jag väntar med spänning på att få höra om ditt måndagsäventyr!

Kommentera

