sökes: tips på ljuva toner!

Bildkälla

Kära läsare!
Jag har nu harvat igenom samma låtar i ett par veckor och är i stort behov av ny inspiration på musikfronten. Jag behöver lätta-luftiga-peppiga-glada-vårlåtar.

Skriv ditt bästa tips i kommentarerna!

Det här inlägget postades i musique, våren och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till sökes: tips på ljuva toner!

  1. Eva skriver:

    Oj oj! Vilken nostalgitripp! Jag minns din väska fylld med kassettband på väg till Spanien på semester!
    Puss!
    Mama

  2. Alina skriver:

    Jag tycker mycket om James Morrison. Annars har Kirk Franklin gjort magiskt fina låtar. Gospel dårå. :) Börja med att lyssna på ”My life is in your hands” och ”Hold me now” (den sista är typ världens finaste låt!!!). Sen så är ju The Ark fantastiska. :D

    TACK för alla finafinafina kommentarer du skriver till mig! Jag blir så himla GLAD! <3

  3. Ingrid skriver:

    Jag tycker att du ska lyssna på en låt som heter Young Dad som Hoffmaestro & Chraa gör tillsammas. Den är sprallig och härlig! :)
    PUSS

  4. *Mette* skriver:

    En gammal goding!

  5. *Mette* skriver:

    Annars är detta världens bästa låt:

  6. *Mette* skriver:

    Och här kommer två tips till!
    1. ta fram en låt du gilalr och kolla sedan ”liknande” i Spotifys tips uppe till häger. Så hittar jag massor!
    2. Mina favoriter 2011 än så länge. Lååååångt före alla andra som får se listan i december :-)

  7. Karin skriver:

    Mitt tips blir: Missy Higgins.

Kommentera

