Kommentera mera!

Ni är ungefär en 20-nånting som tittar in här på min blogg varje dag. Vilka ni är har jag ingen aning om, även om jag har mina misstankar om vilka några av er är och vet definitivt om ett gäng andra av er.

Hursom, så ska ni veta att det känns väldigt privilegierat att ni ägnar några minuter av er stressiga vardag till att läsa om mina tankar och om vad jag har för mig. Däremot är det lite skralt på kommentarsfronten ibland, och därför kommer här världens enklaste guide i hur-man-skriver-vad-man-tänker-på-när-man-läst-ett-inlägg.

1.
I slutet av varje inlägg finns det en länk till en sida där du kan skriva vad du har på hjärtat. Det står ”Lämna en kommentar” om ingen har lämnat någon kommentar ännu, det är det den gröna boxen markera på bilden ovan. Om någon redan har kommenterat står det till exempel: ”2 kommentarer”, då trycker ni bara på den istället.

2.
När ni har gjort det kommer ni till en sida som ser ut så här.

3.
Då är det bara att fylla i de olika fälten. De två gröna boxarna på bilden ovan visar de två obligatoriska: ”Namn” och ”E-post”. Den orange boxen markerar sedan fältet ”Kommentar” där du helt enkelt skriver det du vill berätta om. När du har gjort det trycker du på knappen ”Skicka kommentar” som syns längst ned till vänster på bilden.

4.
När du har gjort det så kommer den här sidan upp och då är det klart! Under ditt namn kan du se att det står ”Din kommentar inväntar granskning”, det innebär att den kommer synas först när jag har godkänt den (fast detta behöver jag i regel bara göra första gången).

Så nu ser jag fram emot att höra lite mer vad ni tycker och tänker! Då blir det ännu roligare för mig att blogga om min nederländska verklighet och andra påhitt.

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kommentera mera!

  1. Alina skriver:

    Jag började asgarva av detta inlägg för jag tänkte att du måste ju vara ironisk. Men sen kom jag på att vissa människor kanske inte är blogg-töntar och därför inte vet hur man kommenterar. :)

  2. Anna skriver:

    Och visst fanken blir man nyfiken på vem som är inne och läser? Jag har också cirkus 20-30 besökare per dag – jag menar jag känner knappt 20 pers, vem i allsin dagar läser då min blogg?? :-)

Kommentera

