Om tankens makt

Det här inlägget postades i favoriter, tankar för dagen, visa ord och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Om tankens makt

  1. Alina skriver:

    Jag tror verkligen på detta! Jag har suttit och läst i min blogg från förra våren. Och i vartannat inlägg står det om hur LYCKLIG jag är. London gjorde mig så himla lycklig och jag mådde så ruskigt bra! Men nu fasen ska jag rycka upp mig! Göteborg kan också göra mig lycklig. Jag måste bara jobba lite mer för det.
    Heja oss!

  2. TP skriver:

    Gilla läget!
    *kram*
    TP

Kommentera

