En cykel med riv i

Det bästa med att bo i ett land smockfullt med cyklar är att man ibland springer på sådana som är extra mycket pimpade. Som den här hemskt fina till exempel:

Det här inlägget postades i de små sakerna, favoriter, holland och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till En cykel med riv i

  1. Sandra Ajax skriver:

    Kul med pimpade cyklar :D

    Svar: kan skriva ett inlägg om vad jag tycker om den när jag lärt mig den bättre :) just nu är ALLT nytt. Blev denna för att jag hört väldigt gott om den, men jag har även hört (och säljaren sa) att någon annan Canon är lika bra – men den var mindre/smidigare. Tror det var Canon Powershot S95. Jag valde G12 ändå, fast den är lite större/klumpigare, för att den såg mer proffsig ut ;)

Kommentera

