Aftermath

Igår reste jag nästan hela dagen, med sommartiden ny och fräsch var jag pigg, glad och ovan vid att det fortfarande var ljust klockan åtta på kvällen. Idag var det beckmörkt när jag tvingades gå upp för att åka till skolan tidigttidigt. Nu är klockan fem på eftermiddagen och jag är trött som en tok. Och att solen gömt sig bakom molnen gör mig inte vaknare. Då och då får man därför unna sig en slö måndagseftermiddag som den här.

Det här inlägget postades i holland, sommar, tankar för dagen, våren och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Aftermath

  1. Mama skriver:

    Jag håller med zzzzzzzzz så himla trött idag!
    Regn och mörker dessutom här i morse! Men nu skiner solen!
    Puss!
    M

  2. Ping: 2011, januari – mars. |

Kommentera

