I’m on a roof

Helgen efter Amsterdam var vädret fortfarande på vår sida. Solen sken och himlen var blå. Det enda trista var att jag var mitt uppe i plugga-till-tenta-hetsen. Men, man måste ju leva också så jag tillbringade några timmar i solen den där lördagseftermiddagen.
Jag behövde in gå långt för att komma till solen. Nä, det var bara att gå upp och ut på taket till huset där jag bor.
Utsikten var hisnande häftig!
Men jag var ju inte direkt ensam däruppe så klart.
Det blåstes såpbubblor, fotograferades
och jag var så klart tvungen att ta en hoppbild.
Och jag fick snart sällskap framför kameran.

Men allra mest snackades det förstås och så njöt vi av solen och undrade hur länge det här fantastiska vädret skulle vara. Det var några mycket välspenderade timmar!

Det här inlägget postades i holland, påhitt, våren och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till I’m on a roof

  1. Ping: 2011, april – juni. |

Kommentera

