En söndag i parken

På söndagen, helgen efter Amsterdam, var vädret lika fint som på lördagen och jag hade lika mycket att plugga inför tentan, men precis som på lördagen behövde jag ju leva också. Sagt och gjort. Jag och en vän tillbringade några timmar i parken.
Vi hade lite blandat fika med oss. Eftersom det var söndag var mataffärerna stängda så vi fick ta vad vi hade hemma.
Vi var inte ensamma i parken, men det fanns gott om plats i alla fall.

Det var skönt att sitta där i den varma solen i bara t-shirt, kjol och tunna strumpbyxor och prata om allt och ingenting. Fast helt stilla kunde vi inte hålla oss:


Hoppkort är mina bästa kort nuförtiden. Jag vill bara ta sådana jämtjämtjämt! De blir så roliga. Vi hade tiden för oss så vi kunde prova alla möjliga konstiga hopp!


Det var förträffligt att kunna fly undan verkligheten några timmar så där. Finfin söndagsaktivitet!

Det här inlägget postades i holland, påhitt, sommar, våren och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En söndag i parken

  1. Mama skriver:

    Härliga bilder!
    Det är aldrig hopplöst!
    :-)

  2. Ping: Sweet memories |

  3. Ping: 2011, april – juni. |

Kommentera

