Om livets märkliga sammanträffanden

Jag bloggade ju om boken ”One Day” igår på dagen. Igår på kvällen upptäckte jag att den blivit film. Mycket märkligt. Jag sprang på trailern på Imdb.

Jag hoppas filmen är bra, men det kan man ju inte veta så här i förväg. Och jag vågar inte bedöma nåt utifrån trailern. (Är förresten lite tveksam till valet av Anne Hathaway som Emma… Hon är ju inte ens brittiska!) Trailern spoilar boken rejält, bara så ni vet!
Så ni som läser: läs boken först, snälla! För den vet jag ju garanterat att den är bra!

Det här inlägget postades i böcker, favoriter, film och tv-serier och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

