Tre fina saker en måndag i maj

Man måste peppa lite extra på måndagar har jag märkt. I alla fall behöver jag det just nu och särskilt behövdes det igår av någon anledning. Det behöver inte vara så stora saker, men det piggar upp att göra något annat än vanligt. Bryta rutinen, liksom.
Så, 3 extra trevligt fina och peppiga saker från igår kommer här.
Nyköpta pioner från den lokala blomsterhandlaren.
Nybakad spenat-och-fetaost-paj med god avokado-sallad till middag.
Vill man lyxa lite extra kan man slå till med en klippning och färgning också. Det gjorde jag igår så nu känner jag mig som vanligt igen. Så skönt!

Ps. Min dator tror att jag har stavat fel när jag skriver färgning. Det första ord-förslaget är ”fägring”. Fint, det gillade jag.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, de små sakerna, holland och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tre fina saker en måndag i maj

  1. Alina skriver:

    Woo, snyggt med rött hår!!

Kommentera

