The Very Egocentric List

Jag är envis.
Jag gillar ljumma vindar, havet och att inte ha bråttom nånstans.
Jag äter frukost varje dag.
Jag säger ja till
dans, sällskap och oväntade upptåg.
Jag ger mig sällan in i saker jag inte vill eller kan fullfölja.
Jag duktig på att vara för duktig.
Jag stör mig på så få saker jag kan, livet blir lättare då.
Jag läser alltid innan jag ska somna. (Ja, även om jag varit ute och dansat)
Jag är vackrast när jag ler och bara är mig själv.
Jag skrattar så ofta jag kan.
Jag är en typisk storasyster.
Jag har aldrig varit i Amerika.
Jag är lycklig just nu.
Jag trivs inte med förbud.
Jag är dålig på att göra ingenting.
Jag är rädd om min familj och mina vänner.
Jag älskar att dansa, läsa och umgås.
Jag uppskattar när människor gör oväntade saker.
Jag tror på att man måste utmana sig själv och på att mod kommer inifrån.

Härifrån.

Det här inlägget postades i de små sakerna, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till The Very Egocentric List

  1. Ingrid skriver:

    Vilken härlig lista! :)

  2. Sandra Ajax skriver:

    Kul med listor :)

    Har du en månad kvar till sommarlov? Stackare! Ja, det är skönt att få datum, men saker och ting kan komma att ändras tills dess… Aldrig något som är helt hundra. Lycka till med sista rycket i skolan! Kram

Kommentera

