Middag med mina flatmates

Idag för en vecka sedan var vi några i korridoren som bestämt att vi skulle äta middag tillsammans.
Vi gjorde två saker: Paella och ”Durum” som är som mini-tacos fast med turkisk kryddning.
När man är många går det fort att laga mat och så är det mycket trevligare också.
Men trots att det gick fort att laga maten var jag så hungrig att durumen aldrig hann fastna på bild… Gott var det i alla fall!
Paellan fanns det mycket av. Nomnomnom!
Till efterrätt hade vi skramlat ihop en fruktsallad, bland annat med mango i.

Efter maten hade vi bestämt att vi skulle se på film och det blev den här ovan.

Och till filmen hade majoriteten röstat för popcorn, närmare bestämt sockrade popcorn. Nä, inte min kopp te alltså, jag smakade men de smakade ju inte popcorn! Popcorn ska vara salta, så är det bara. (Ina, jag tänkte på dig när jag åt dem här! Förstår absolut varför du gillar dem.)

Bra onsdagskväll alltså!

 

 

Det här inlägget postades i holland, påhitt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Middag med mina flatmates

  1. InaFina skriver:

    Sockerpopcorn på påse verkar vara ett oslagbart snacks!

  2. Ping: 2011, april – juni. |

Kommentera

