Fredagen den 3 juni 2005

Idag är det sex år sedan jag tog studenten. Sex år sedan. Smaka på den, ni!
Vi tittar på några foton på en liten Malin som skulle ta sig an den stora världen på riktigt.

Till vänster ser ni mig på studentdagens morgon tidigttidigt innan jag skulle bli skjutsad till champagnefrukosten med klassen. Till höger står jag på skolgården efter att ha sjungit studentsång till ackompanjemang av Marinens musikkår samt klassens egenkomponerade sång om vår gymnasietid (vars melodi förövrigt var Nationalteaterns ”Kolla kolla”, haha) på skoltrappen och sedan sprungit ut mellan björklöv och mötts av min familj, släkt och vänner.

I min stad är det tradition att åka några varv runt Stortorget i valfri typ av fordon. Jag och min bästa vän åkte i det här läckra åket. Det var så bra att det hade tak eftersom det tyvärr småregnade just då. Vädret var som ni ser inte super, men det var det sista jag brydde mig om kan jag säga.

En av de finaste dagarna i livet hittills.

Det här inlägget postades i sommar, tillbakablickar, våren och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fredagen den 3 juni 2005

  1. Kajsa skriver:

    det är sex år sedan för mig också! :)

  2. Alina skriver:

    Femårsjubileum för mig! Oj, vad tiden går!!!

  3. Ping: 20. Berätta om din student. |

Kommentera

