Why I luckily and quite unexpectedly actually loved ”Tomorrow When the War Began”

Ni kanske kommer ihåg det här. Ja, nu har jag äntligen sett filmen! Och jag gillade den faktiskt. Men ni, om ni inte läst böckerna, snälla gör det först! De är mina bästa. Under tiden tycker jag vi tar en liten kik på filmen.

















Det här inlägget postades i böcker, favoriter, film och tv-serier och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Why I luckily and quite unexpectedly actually loved ”Tomorrow When the War Began”

  1. Mama skriver:

    Oj oj oj har du sett filmen! Spännande! Vill ”man” verkligen se den? Böckerna är ju så bra!!

    • Tiggerific skriver:

      Jag tyckte faktiskt att den gjorde boken rättvisa. Och det var en sån himla skön känsla. De hade hittat rätt skådisar också! Om du vill kan vi titta på den när vi är på samma ställe nästa gång :-)

  2. Alina skriver:

    Åh, dom böckerna läste jag för längesen! Dom var ju jättebra! Visste inte att det kommit en film. Vad kul!

  3. Ping: 2011, april – juni. |

Kommentera

