Semester!

Nu tar jag över-helgen-semester för jag ska ut och resa. Det är min present till mig själv efter att denna veckan klarat av de sista presentationerna i kurserna jag läser nu. Det som är kvar nu är två tentor, en muntlig och en skriftlig. Men än så länge är det långt tills dess, så den här helgen ska jag bara leka sommarlov, njuta och inte tänka på skolan.

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, holland, sommar, utflykter och äventyr och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Semester!

  1. Alina skriver:

    Ser bestämt ut som London! Ska du dit??

Kommentera

