måndag, eller jag menar tisdag

Det är måndag i min kropp idag. Det blir så när man kommer hem mitt i natten efter en långhelg på resande fot. Jag har haft bästa helgen. Bästa helgen. I finaste staden med roligaste sällskapet. Strunt samma att det regnade, skor blev blöta, fötter ömmade och sånt där. Det spelade liksom aldrig någon roll.

Idag har jag haft en liten inför-tentan-föreläsning, packat upp, tvättat samt lyssnat på P1:s Sommar-presskonferens och längtat hem. Jag älskar konceptet med Sommarpratare och i år ser jag fram emot Clara Lidström, LKAB:s VD som hette nåt med Aaro eller så i efternamn, Carl Bildt (så roligt att hans favoritfärg är röd! haha), Cecilia Uddén och Anna Kåver. Och så några till som jag inte kommer ihåg nu.

Jag har läst ikapp mina bloggar och sen har jag inte gjort mer och planerar att inte göra så förfärligt mycket mer idag heller, för jag är trött. Allvaret och tentaplugget får börja i morgon istället helt enkelt.

Hur har er måndag tisdag varit?

Det här inlägget postades i holland, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

