Muntliga tentor och så

Imon har jag en muntlig tenta. Jag har pluggat så gott jag har kunnat och nu får helt enkelt den kunskap som fastnat i huvudet och hjärnan vara den jag använder mig av imon. För nu får det vara nog minsann. Trots det är jag nervös inför imon. Men jag orkar bara inte rabbla en rad till högt för mig själv utan nu får det bli sömn istället. Och dessutom brukar min mamma säga till mig att det är bra att vara lite nervös, då skärper man sig lite extra. Ni kan väl hålla tummarna för mig imon förmiddag?

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, holland, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

