Anti-klimax

Jag fick inte göra min muntliga tenta idag. För att göra en lång och trilskig historia kort så beror det på att mina lärare inte hade haft tid att läsa delar av den text jag lämnat in och som 1/3 av tentan skulle baseras på. Så jag har varit, är, i ett märkligt vakuum hela dagen och just nu och nu försöker jag ladda om inför nytt försök imon.

Åh vad jag hoppas att jag får göra den imon!

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, holland, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

