Morgonpromenad

Ibland går jag en promenad på morgnarna, precis efter jag har vaknat. Den senaste månaden har det inte blivit många sådana för vädret har varit så kasst. Regnigt, blåsigt, mulet. Kallt och långtifrån sommarvärme.

Men i fredags morse, på Midsommarafton, var det lämpligt nog sol. Jag kunde inte komma ihåg när det var sol när jag vaknade senast, så jag blev överlycklig. När det är soligt och fint ute då kan en morgonpromenad se ut så här:
Translation:
Sometimes I go for a walk immediately after I have woken up. However, for the last month it has not been that many times because the weather has mostly been rainy, windy and cloudy. And cold without even a hint of that summer warmth.

But on Friday morning, on Midsummer’s Eve, was the sun shining when I woke up. I could not even recall the last time it was sunny when I woke up so I was extremely happy! So when it is sunny my morning walk can look like the pics above.

Det här inlägget postades i de små sakerna, holland, sommar, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Morgonpromenad

  1. Ping: 2011, april – juni. |

Kommentera

