Hej sommarlov!

Nu har jag skrivit sista tentan och flyttat ut ur mitt lilla rum. Nya äventyr väntar runt hörnet, men först blir det en kväll i fina vänners sällskap. Och imon far jag söderut för en veckas välförtjänt semester!

Hur det blir med internetet där vet jag inte, men jag har tidinställt ett och annat inlägg till er. Annars hörs vi om en liten vecka!

Translation:
Today I have written my last exam and moved out of my apartment. New adventures are waiting around the corner, but first a night in the company of my lovely friends. And tomorrow I am going south for a week´s well earned vacation.

I do not know if I will have internet on my vacation, but I have pre-timed a post or two for you. Otherwise we will see each other in a week!

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, holland, sommar, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hej sommarlov!

  1. TP skriver:

    Well done!

  2. Ping: 2011, april – juni. |

Kommentera

