Ordningen

Okej, så här är det. Jag har massa att blogga om från min semester och jag tänkte att det var enklast att liksom fortsätta där jag slutade. Därför började jag med inlägget nedan. Det kommer inlägg från semestern snart, men det är bara det att jag har så himligt mycket bilder att det tar tid att välja och så. Men det kommer. Det hela kommer också att blandas upp med inlägg om vad jag gjort sen jag kom hem. (Men det går lite sakta för det är varmt och solen skiner och datorn har inte högsta prio.)
Så, nu vet ni!

Translation:
Okay, this is how it is. I have a lot to blog about from my vacation and my thought was that the easiest way to do it are to just continue from where I left you guys. Hence, the post below this one. There will be lots of posts from my vacation, but it takes some time cause I have too many pics to choose between. I will also mix these posts with posts about what I have done since I got back home. (But it is going kind of slow because it is hot outside and the sun is shining and my computer is not at all my top priority.)
But, now you know!

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

