Måndagslista

När jag vaknar på morgonen undrar jag ofta hur vädret är utanför fönstret.
Den bästa känslan är lugn i hjärtat, dans i kroppen och att vara nöjd med sig själv.
Jag är rädd för att fastna.
Jag skulle vilja ha … Nä. Inget alls särskilt just nu faktiskt.
Jag ogillar så lite jag kan.
Jag tycker om svenska jordgubbar och kramar.
Nu för tiden lyssnar jag mest på P1, P3 dokumentär och allehanda musik.
Nuförtiden tycker jag mest om att titta på havet!
Bästa dagen på veckan är fredagar, eller kanske måndagar, fast när man är ledig är alla dagar bästa dagen.
Folk brukar säga att jag är väldigt bestämd av mig. Och envis.
När jag blir arg märks det i regel ordentligt.
Jag grät senast en dag som jag inte kommer ihåg just nu.
I sommar är jag utan sommarjobb för första gången på 7 år, men jag kommer å andra sidan lägga 3 veckor på det här äventyret. Och så är det så skönt att kunna bara vara.

Hittad här.

Translation:
A list I found, translate it in Google Translate!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

