Honey, I’m home!

Kom hem igår och upplever samma känsla som jag gjorde när jag kom hem från Nederländerna. Jag har gjort så mycket, upplevt så mycket och trots det står lägenheten precis som jag lämnade den. Som om inget egentligen hänt. Känslan är lika märklig varje gång.

Två-och-en-halv-vecka i tält samt det faktum att jag den senaste veckan varit förkyld gjorde att jag och min säng inatt spenderade 14 timmar tillsammans. De ljuvligaste 14 timmarna i mitt liv, alltså!

Om ni fortfarande är några kvar som läser här inne så kommer det snart bjudas på bilder från world scout jamboreen och så har jag fortfarande inte visat allt från min semester för en månad sedan. Men, nu ska det äntligen visas upp! Så. Det var allt för nu!

Translation:
I got back home yesterday and I experienced the same weird feeling then as I did when I got back from the Netherlands a month ago. My home was just like I left it, even though I have had so many new experiences.

After sleeping in my bed for 14 hours straight I am now ready to show you pictures and pieces from the world scout jamboree and also, the last posts from my vacation in July. So, I hope that some of you are still here to read them!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen, wsj 2011 och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Honey, I’m home!

  1. Ingrid skriver:

    Det ser jag fram emot!

  2. Mama skriver:

    Jag är också förväntansfull! Välkommen tillbaka :-)

Kommentera

