Ett himla gnäll och inget annat

Idag är jag gnällig som en femåring och trotsig som en treåring. Surar och tjurar över att jag fortfarande efter två himla veckor är förkyld och inte kan träna. Morrar åt det faktum att jag fortfarande inte fått ett komplett transcript of records från Holland och irriterar mig över att jag inte bara kan gå till rätt persons kontor och säga hej, kan du inte bara göra så här nu va, så blir alla glada, tack. Också är vinden skitkall fastän solen skiner och det bara är mitten på augusti, men sommaren verkar ha bestämt sig för att sluta tidigt i år. Ja, jag vet, det här är bara ett himlans gnäll och inget annat.

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett himla gnäll och inget annat

  1. Mama skriver:

    ”Allt blir bra till slut – och blir det inte bra, så är det inte slut än!”
    ;-)
    Puss!

Kommentera

