Right now

Jag lider av någon form av inspirationstorka. Vet inte vad jag skriva, visa bilder eller blogga om. Det är väldigt frustrerande. Istället förbereder jag inlägg om sommarens jamboree och lider av separationsångest de luxe.

Jag vet att jag sa att det nog skulle bli ordning på det här när jag väl började plugga igen, men ibland blir det inte som man tänkt sig. Och just nu är verkligheten och livet för trögflytande för att jag ska orka anstränga mig. Jag behöver nog bara få min inlägg om jamboreen publicerade så kan vi fokusera på verkligheten sedan.

Translation:
Bad blogging lately, I know, but my inspiration is non-existing at the moment. Which is a sad thing and the reason why I am preparing blogposts about the World Scout Jamboree. And they are making me sad and happy and empty at the same time. I hope my inspiration will soon come back, maybe I just need to wrap all the WSJ-posts up… If you continue to read you’ll know!

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, höst, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Right now

  1. Mama skriver:

    Du brukar alltid dela med dig av boktips!
    Det är roligt!
    Puss!

Kommentera

