WSJ day 8

Åttonde dagen på lägerområdet hade saker och ting lugnat ned sig lite så jag var helt ledig. Jag började dagen med att ta ett fotbad i Relax Centre i Spring Town. Åh, det var helt underbart och mina fötter blev så hemskt glada av det. Resten av dagen låg jag mest i tältet och läste, för det regnade mest hela tiden och jag behövde ju inte göra nåt alls. På kvällen gick jag och min tältkompis E till det tjeckiska food houset tillsammans med H och N. Jag åt majskolv och pommes. Nomnomnom. Efter det gick vi upp i Jamboree Tower och såg hur lägret såg ut från ovan. Jag insåg för första gången vad galet stort lägerområdet var och vilket sjukt stort projekt jag var delaktig i.

Translation:
One of my first days off, that was day number 8. I had a footbath at the Relax Centre in Spring Town in the morning. It was followed by a cinnamon bun and tea in the Relax Café. After that I spent most of the day in my tent reading, cause it was just raining all the time! In the evening me and my tentbuddy E went to the Czech food house together with H and N. I had corn on the cob, love it!!! and fries. We also went up in the Jamboree Tower and watched as the sun set and I for the first time I got a feeling for exactly how huge this camp was.

Det här inlägget postades i sommar, utflykter och äventyr, wsj 2011 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

