WSJ day 10, finally sunny!

Jag blev bönhörd för den tionde dagen bjöd inte på regn utan sol! Det var total lycka när jag på morgonen kunde sätta på mig mina gympaskor istället för kängorna. Lämna regnjackan i tältet och vika upp byxorna. På förmiddagen kom min moster på besök, vi besökte det schweiziska food houset tillsammans med min ena syster och satt i solen och bara snackade. Det var välbehövligt. På eftermiddagen och kvällen jobbade jag ett pass som var väldigt tufft så sedan var jag helt slut (därav de få bilderna).

Translation:
On the tenth day it was sunny. Finally! It was such a delightful feeling to put on my sneakers instead of my boots that morning. My aunt came to visit the jamboree so I met up with her and one of my sisters, we had a little something to eat at the Swiss food house and then we just sat in the sun and talked. In the afternoon and evening I was working a tough shift so after that I was super-tired, hence the very few pics from this day.

Det här inlägget postades i sommar, utflykter och äventyr, wsj 2011 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

