konsert!

Kära ni,
när ni läser det här spelar mina favoriter Red Hot Chili Peppers ljuv musik för mig.

Första gången jag såg dem live var 1999. Jag och min bästa vän åkte till Parken i Köpenhamn och jag kommer ihåg att jag blev så tagen av att det var så många fler än jag som också tyckte om dem så där mycket.

Senaste gången jag såg dem live var i december 2006 i samband med turnén för Stadium Arcadium. Då var jag lite besviken för att de spelade så kort stund. Bara en dryg timme, vill jag minnas att det blev. Så, håll tummarna för att de spelar längre den här gången!

Det här inlägget postades i favoriter, musique, tankar för dagen, utflykter och äventyr och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

